2018. július 26., csütörtök

A takaró alól

Nem tudok aludni...
Már 3 óta fent vagyok, megetettem a kis kukackát és nem jön álom a szememre.
Pedig piszkosul elfáradtam ezen a héten.
Biztos az izgatottság miatt van! Ha ma minden jól megy, sikerül elkölteni az autóbaleset óta összegyűjtött pénzünket és megvesszük az “új” családi terepjárónkat 😍
Már hetek óta keressük az igazit, de minden kereskedő az az átverős lókupec kategória volt. De talán most ...
Ricsikém szépen növöget, elkezdtük a hozzátáplálást 4 hónaposan, persze mellette megy a napi 6 szoptatás. Egy szavam sem lehet, a gyerek imád enni. Ez meg is látszik a súlyán,  19 hetesen 8,5 kg és 69-70 cm 😱
Neki mindegy miből, legyen az cumisüveg, csőröspohár, etetőháló  vagy kiskanál. Amit elé teszek, azt elpusztítja, majd ha elfogyott, többnyire üvöltéssel adja a tudtomra, hogy anya, adjál mééééég.
Kapott már pürékből almát, répát, alma-banánt meg már nem is tudom milyen mixet. Viszont mióta ivott gyümilevet, azóta nem komálja annyira a vizet 😂 nem meglepő, szóval trükközni kell és simán át lehet verni egy 1:5 arányú hígítással a kis tökmagot.
A nagy favoritja most ez a lyukacsos gigacumi, amit meg lehet tölteni minden földi jóval. Házi őszibarackot szoktam beletenni neki, az olyan jó lédús és könnyű kiszívni, no meg magának is tudja adni 😊
Viszont most megint volt egy kis gondunk.
Már hetek óta piros a nyaka, nem csoda, hisz szegénykémnek szinte nem is nőtt ki a nyaka, olyan tokás. Hiába van 30-40 perceket hason, mégsem szellőzik kellőképpen.
A gyerekorvos írt fel rá valami ecsetelőt, hogy nehogy begombásodjon, de csak párszor használtam, mert elég durva mellékhatásokat írt...
Kentem mindenfélével, sudocream, bepanthen, neogranormon, fürdető, de egyik se vált be.
Közben minden hajlata (térd, könyök, lábfej) pirosas és száraz lett, gondolom leizzadt ebben a melegben és nem tud szellőzni. A pofija is estére bevörösödik ( ez meg valószínű a brutális nyáladzás/öklözés eredménye)
Szóval egy szó mint száz, elmentünk egy bőrgyógyászhoz tegnap, ahol ekcémát állapítottak meg.
Sejtettem, hogy érzékeny bőrű lesz, G is az 🙄
Kaptunk rá szteroidos krémet. Tudom , most sokan azt gondolják, milyen dolog szteroiddal kenni a picit, de annyira durván néz ki szegénykém nyaka/ pofija, hogy muszáj.
Minden fürdés kínlódás, már ott tartunk hogy 30 fokos vízben fürdik, mert a korábbi 36-37 csíphette szegénykét. A fürcsi utáni törölközés is már inkább csak felitatás lett 😐
Szóval itt tartunk most. Beszereztünk folyékony hintőport, azzal fogom kenni amíg ilyen őrült meleg van, remélem megelőzésre beválik majd.

6 megjegyzés:

  1. Sajnálom biztos kellemetlen neki😔Remélem beválik a krém vagy hintőpor!!!

    VálaszTörlés
  2. Nekünk ez 1 évesen jött ki, mi is kaptunk szteroidot. Akkor engem is megijesztett. Mióta már "gyógyszereken él" ez e legkisebb gondunk. Egyébként a bőre hamar helyrejött és annyira durván utána már nem jött ki. Nálunk is langyos vizes fürdetés és én a hűvösre kapcsolt hajszárítóval szárítom meg a hajlatait még csak nem is itatom a vizet onnan. Zoknit úgy hordott hogy levágtam a lábujj részét hogy szellőzzön.
    A baj az hogy nagy gyerekben már nem lehet pamut ruhákat kapni, Minden (ami megfizethető kategória) részben műszálas.

    Ja még annyi hogy hosszú fürdés helyett zuhanyzás? Persze nem tud még ülni, így egyedül ez nem egyszerű, de esetleg ölben beszállsz vele a kádba és a zuhanyrózsát felakasztod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mióta rákentem a krémet, megoldódott minden, hihetetlen hogy ilyen gyorsan hat ez a cucc. Fürdésnél már nem volt sírás. Kíváncsi leszek, mikor jön vissza újra. Próbálom neki azért szárazon tartani. Már csak 1-2 hónap van ebből a melegből, jövőre remélem kinő a karja-lába 😄

      Törlés
  3. Szia! Én is 3 hónapos korom óta ekcémás vagyok, azóta szteroidos krémet használok. Az egyetlen cucc ami nem szteroidos és segít nekem az az eucerin atopi control acut creme.
    https://www.eucerin.hu/termekek/atopicontrol/sos-bornyugtato-krem
    Drága, de pici kell belőle - nekem bejött. Arcra csak ezt használom.
    Nem tudom mehet-e babáknak is, ha gondolod nézz utána. A szteroid hatásos és van amikor tényleg csak az segít - de ha sikerül nélküle leküzdeni a foltokat, az szuper!
    Illetve nem tudom mivel fürdeted - nekem a sodium laureth sulfate tartalmú cuccoktól azonnal bedurran a bőrőm, fejbőrőm.
    (RosaGina)

    VálaszTörlés
  4. A szteroid nem ordogtol valo. Ha kell, akkor sokkal jobb, mintha kellene, de nem adod. Szerintem a szteroid olyan, mint az antibiotikum. Ha szukseges, akkor nagyon hasznos. Dori

    VálaszTörlés