2018. február 24., szombat

Ismét babamoziztunk egyet

Mivel már lassan 7 hete nem láttuk a kis krapekot, rám jött a Paramamiság.
A dokim legutóbb olyan szórakozott volt, hogy nem küldött ultrahangra, pedig az NST-n is mondták, hogy  36-37 hetesen kell még egy utolsó bekukk.
Így fogtam magam és kértem időpontot egy mozira, bár minket inkább a méretek izgattak. 
Tudom, ilyenkor már nem ajánlott a 4D 5D, hisz elég szűkös odabent, de reméltük hogy elcsípjük a pofit és apuci is ott tudott lenni.


Minden rendben volt, majdnem 3100 grammosak vagyunk és tökéletesek a méretei. Az eddigi hatalmas buksi nem is olyan nagy és a combcsont is annyira belehúzott hogy csak na 😀👍
A méhlepény teljesen hibátlan állapotban van, viszont a kukacot most nem láttuk.
Megnyugodtam és úgy vagyok hogy maradjon csak bent amíg jól érzi magát. Érdekes hogy most sokkal jobb formában vagyok, mint egy hónapja. Lábfájás elmúlt, végre nem egyesével veszem a lépcsőfokokat😍
Egyébként jövőhéten pénteken kell mennem az sztkba is uh-ra, végül csak elküldött Sz doki, plusz lesz megint Nst is. 
Még utoljára elmegyek körmöshöz, de a fodrászt is jó lenne kipipálni szülés előtt.
Ma kaptam egy rahedli könyvet egy barátnőmtől, a következő heteket pihivel és olvasással tervezem tölteni.
A datolyát eszem, de annyira édes, már most herótom van tőle :D

2 megjegyzés:

  1. Mikor ide nézzek hozzád már azt hiszem hogy azt írod megszúltem😀Örülök hogy minden rendben cuki a gyermek👍

    VálaszTörlés