2015. október 19., hétfő

Egy rosszul indult nap...

Bementem reggel a kórházba, hogy hátha sikerül kerítenem egy nőgyógyászt aki kiírna tb-re 3 adagnyi hormonsort, mert a magándokim csak szerdán rendel. Hát pechemre új szelek fújnak és időpontot kell ide is kérni.
Hívtam a Meddőségit is, hogy holnap akkor mehetünk-e vv-re, mert megjött Vérnéni. Nagyon kedves volt a hölgy :) tárt karokkal várnak minket reggel és megbeszéljük hogyan tovább.

Egész nap kattogtam, hogy miket fogok majd kérdezni a következő konzultáción, és ha már drága férjem G is velem tart, kivett egy nap szabit, ne vesszen kárba a nap. Kinéztem pár vizsgálatot neki is, de mivel még nem merültem el kellőképp az orvostudomány rejtelmeibe, ezért felhívtam az egyik andrológia magánrendelőt hogy feltegyem a kérdéseimet.
Legnagyobb meglepetésemre visszahívott egy roppant szimpatikus,segítőkész biológus, akivel majdnem fél órát csevegtem az embriókról és a vizsgálatokról. Annyira feldobta a napomat, hogy már nem is szomorkodtam az újabb sikertelen beültetés miatt.

Szerinte nincs gond az embrióinkkal, lehet nálam van a bibi, vagy csak azért nem sikerültek, mert mind a 3 beültetés az első szériából volt. Javasolt még pár vizsgálatot, bár szerinte azok nélkül is sikerülni fog a második :)

A napirend a következő:
- 6-kor indulunk BP-re
- Fenn a hegyen vérvétel majd konzultáció Sz-el (készül a lista)
- Géndiagnosztikán citogenetika és SPG
- Centrumlabnál Trombózispanel nekem
-Megérdemelt ebéd valahol
-Irány haza :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése