2018. január 10., szerda

30 hetes uh

Tegnap kipipáltuk a 30. heti ultrahangot is. Minden rendben a picúrral, egészséges az uh alapján, még mindig fejvégű és a méhlepényem se kezdett el szerencsére öregedni.
1725 grammra saccolták a méretei alapján. Kicsit meghökkentem, hogy a fejátmérőjét több mint 3 héttel nagyobbnak mérték az átlagtól :D tudom, tudom, a gének meg a sok ész...
szóval szép nagy okos feje lesz az már biztos.
Voltam a héten védőnőnél is, meg lettem dicsérve hogy nem híztam csak 1 kg-t 6 hét alatt (pedig még karácsony is volt és sütiáradat)
2 hét múlva meg fog látogatni minket, remélem addigra teljesen kész lesz a kis tökmag szobája.
A lábam hol így vagy hol úgy... Volt már sokkal rosszabb is, de szerintem ez már így marad, nincs tuti recept. Néha visszasírom azt a 3 örömteli cataflamos napot :)))

1 megjegyzés:

  1. Hát mostmár indul a visszaszámlálás.
    Nálunk is mindig nagy volt a feje, aztán babaként 1 éves koráig meg kisebb volt, úgyhogy kiegyenlítette. Most megnéztem kiváncsiságból, nálunk 1730gr volt 30 hetesen és végül 3,7 kilóval született (38 hétre) szóval nem lesz picike a kisfiatok ha így haladtok tovább.
    Kitartás a lábadhoz, nagyon szar dolog.

    VálaszTörlés