2017. november 10., péntek

Újabb ultrahang

Már nagyon vártuk ezt a napot, G szabit vett ki és mentünk wellness hétvégére,  amit még tavaly kaptunk a szüleimtől karácsonyra ( ez úton is hatalmas puszi érte <3 )
De előtte már hetekkel ezelőtt beszerveztem egy jó kis babamozizást, hogy jól induljon a reggel.
Miután átvergődtük magunkat a városon és befaltam pár kocka csokit, jöhetett a nagy találkozás.
A szonográfus hölgy nagyon kedves, alapos és figyelmes volt, minden porcikáját lemérte a mi kis Ricsikénknek. Ugyanis igaz volt a hír, valóban egy kis tökös srác lakik odabent. Mindene meg van, egészséges kis picúr, aki ma nem volt még a nasi ellenére sem eleven kedvében.
Szinte végig alukálta azt az 50 percet amit a vizsgálóban eltöltöttünk és a pofiját vagy belenyomta a méhfalba vagy a kezével eltakarta.
Kiküldtek egy kis időre, hogy nézzük meg mi van az épületben 3 emelettel fentebb, hátha egy kis lépcsőzés majd felébreszti és átfordul, de semmi..... Belustult a gyerkőc, így nem láttuk csak a fele pofiját.
Mikor megmutattam pár fotót, kaptam egy jópofa kommentet egy ismerősömtől:
Szegény madárka jól megsínylette mire meghozta ezt a babát 

Egyébként jó húsban van a gyerek, már 450 grammos, 2 hét alatt 1,5*-esérte nőtt a súlya a kis cukorborsómnak.




6 megjegyzés:

  1. Mi is voltunk a G1 intézetben baba mozin jó volt!Gratula mégegyszer Ricsikéhez a lényeg hogy minden ok vele!😀

    VálaszTörlés
  2. Kedves Hunti!
    Gratulálok és egyben segítséget kérnék.
    Gyakorlatilag azonos a problémánk, magas NK funkció, herpeszek sora....
    ET+7 napon vagyok. Írtad korábban, hogy a herpeszre kaptál egy löttyöt. Meg tudnád írni, mi volt?

    Köszi: Edit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Igen, a G1-es Szőnyi doki írta fel és valóban annál a lipides, medrol kúrás lombiknál megúsztam herpesz nélkül. ZOVIRAX szuszpenzió a neve, iszogatni kellett naponta többször, talán 6 óránként. De a betegtájékoztatójában jól le van írva mennyi az adag. Az egész üvegcsét megittam és szerintem valahogy a beülti környékétől kezdtem a kúrát. Sok sikert és kitartást!

      Törlés
    2. Nagyon köszönöm!
      Még annyit, hogy a beültetés óta ráz a hideg. A megemelkedett hőre gondoltam elsőre, és örültem, de mára nem vagyon biztos benne. Rossz jel lehet? Mintha érezném a torkomat.... viszont ha vírus, akkor az NK elintéz mindent :( gondolom.

      Törlés
    3. remélem azóta jobban vagy már és ellőttél pár zebrás tesztet :)

      Törlés