2017. október 23., hétfő

Éreztem

Végre eljött ez a pillanat is :) most már egészen biztos, hogy Ő volt az.
Tegnap reggel, miközben épp a hajamat szárítottam, éreztem több apróbb kis rúgást odabent. Feltételezem, hogy a kis hercegemnek / hercegnőmnek nem tetszett a hajszárító erőteljes hangja, így nem tetszését fejezte ki, aminek én persze nagyon örültem!
Biztos volt már ennek előzménye, a pillangószárnyak, buborékok, bélgörcsök :D de ezek nekem olyan megfoghatatlanok, hogy inkább nem merem ráfogni hogy az, ha nem  vagyok biztos benne.
Úgy alakult a vasárnap, hogy többször is kocsiba ültem, és egy kis idő elteltével vezetés közben is ott volt ez az érzés pár másodpercre. Olyan boldog vagyok!
Már csak 3-at kell aludni és végre túl leszünk a második nagy uh-n is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése