2017. szeptember 11., hétfő

kombinált teszt

Délelőtt már hívtam a Czeizel Intézetet, hogy mégis mikor tervezik küldeni a vv eredményemet, mert jó lenne tudni mit sugallnak a számok. A pasas azt mondta a telefonba hogy 5-10 munkanap szokott lenni..... cseppet kiakadtam, hisz ha felmegyek személyesen 1,5 óra alatt kész. Szerencsére délután  megkaptam sms-ben a kódot és remegő kézzel nyitottam meg a leletemet.
Jelentem, az 1:208-as arányt sikerült feltornászni 1:9554-re :)



Minden a legnagyobb rendben van, így már fantasztikus ez a nap, boldogság és nyugalom öntötte el a pici szívecskémet.
El is felejtettem írni, hogy a TSH-m milyen szuper lett, 1,3-ra lement, sosem volt még ilyen jó, csak 3 kósza * lett a vérképemen, de egyik sem vészes. 

Ma hívott a védőnő is, aranyos volt, érdeklődött hogy hogy vagyok, illetve hogy eljöjjön-e hozzám holnap látogatóba. Leráztam, mert szerintem korai még :))) ugyan mit tudnánk beszélni még a 13. héten? Szóval tolom még a háztűz nézőt picit.

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép eredmények, örülök, hogy minden rendben Veletek! :) A TSH-d nagyon szuper lett tényleg, arra szedsz most valamit?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük :) hamarosan értetek megy a drukk! Megjött ma végül Vérnéni?
      A TSH-ra szedem az 50 mg L-thyroxint lelkesen, 2-3 naponta 75-öt tolok ahogy eszembe jut :) úgy fest bevált

      Törlés
    2. Ha valamit nagyon eltervezünk, az természetes, hogy nem úgy fog történni, ez rám különösen igaz :) Hétfő helyett már szombaton megjött, de eldöntöttem, hogy nem izgatom magam, így is tartom magam az eredeti tervhez, és holnap kezdjük a Gonal F-et. Hétfőn fél 10-re kell mennem tüszőszámlálásra... kezdek izgulni :) Jah, és én is szedem az 50mg Letroxot a TSH-ra, és ha odaérek, ma megyek a vv eredményemért a házidokihoz, kiváncsi vagyok, mennyi az annyi.

      Törlés
  2. Csak a két véreredményhez tudok hozzászólni mert azoknak nagyon utánanéztem anno. 0,7 és 1,4 MoM között okés mindkettő. Nekem a szabad béta hcg 2,6 volt azért paráztam akkor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól mondod, én is azt olvastam hogy a papp-a 0,6 MoM felett, a béta hcg pedig 1,6 MoM alatt ideális. Ha ettől eltér,akkor az negatívan befolyásolja a kockázatot (ami még persze nem jelent semmit, csak plusz idegeskedést)

      Törlés
    2. Pont akartam kerdezni, hogy ennel akettonel mik a ref.hatarok mert a legjobb baratanomnek az egyik nem volt jo, de az uh meg az eletkor meg az egyebek letoltak a kockazatot aztan sajnos josokara kiderult, hogy nagyon beteg a baba es nem is maradt veluk. :( Ha itt barmelyik rossz lenne irany a Nifty.

      Törlés
    3. Szomorú ilyet hallani 😕 Szerencsére nekem pont jó irányban nő/ csökken. A hcg-nek kell csökkennie a papp-a-nak meg nőnie. Veletek mizujs Csigusz? Van azóta fejlemény?

      Törlés
    4. Különösebb extra nincs. Haladgatunk. Éppen Saarbruckenben vagyok délelőtt megismeteltetem a régi klinikán azt a méhen belüli nk sejtes tesztet. Majd lesz eredmény valamikor, illetve ez a régi dokim nincs à petevezetek kivétel mellett. Egyelőre egy-egy az arany mert Breyer doktornő inkább kivételnek hatja valami gocpontzde a régi dokim azt mondta hogy mivel nincs benne folyadék ezért veszélytelen. Meg be várok két véleményt.

      Törlés
  3. Szerintem meg az a gyerek, amelyik ennyi szívás után megmarad, az nem nagyon lehet más, mint egy szuperbaba. :)

    VálaszTörlés
  4. De jó, hogy minden okés! Viszont a tesóbogyót sajnálom :-(
    További szépséges babavárást neked! Kíváncsian várom, hogy milyen nemű a baba (az én tippem kisfiú) :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak az 1-nek is leírhatatlanul örülünk :) mindenki fiút tippel, nem is értem miért :D

      Törlés
    2. nekem annyira mindegy, csak tudnám már milyen színű babakocsit nézegessek a ráérős napokon :D

      Törlés