2017. június 20., kedd

A leszívás szívás

Ma irtó korán indultunk az intézetbe, már 6:30-kor felértünk és csodával határos módon elsőként jutottam be a dokibácsihoz :) jól jött, mert így vígan visszaértünk a melóba.
Sajnos a helyzet nem túl rózsás. Van sok-sok tüszőm, de még nem az igaziak..  Pedig tavaly ilyenkor ugyanekkora adag szuri kellett összesen és mehettem punkcióra. Most viszont még 5 napig kell bökdösni magam Gonal-ffel. Az adagomat lecsökkentettük 112,5-ről 100 NE-re. A pénteki/szombati akció sajnos átcsúszott hétfőre, így az előre betervezett "Legyünk túl a leszíváson az esküvő előtt" elméletem megdőlt 😔 Sose tervezzetek előre...
G sem volt kimondottan boldog a hírtől, a mocskos lerészegedés  helyett most marad a csacsirészegre iszogatás. A doki szerint nem árt a kis gazfickóknak. Van benne valami hisz csőre töltve lesznek,  most már úgyis mindegy. Sajnálom  hogy így alakult :( nekem is vissza kell fogni magam, kihagyom a tinci-táncit.
Ráadásul a lagziba kell szúrni az ovitrellet, legalább nem lesz gond az ébrenléttel.
A nyálkahártyám már most 9,5 mm volt, mi lesz itt még beültetésig. Lehet elkezdek egy limonádé diétát :)))
Szóval június  26-án drukkoljatok nekünk

2 megjegyzés:

  1. Nagyon drukolok és remélem csupa jó hírrel érkezel1!!

    VálaszTörlés
  2. Pár nap alatt sokat változhat a helyzet. A sok tüszőben sok szép sejtecske növekszik. :) Próbáld jól érezni magad az esküvőn és nem ezen kattogni, mert amit lehet, azt megteszed. Módosítottam a dátumot a naptáramban. :) Szorítok nagyon-nagyon!!! Puszi! Siag

    VálaszTörlés