2017. május 24., szerda

előkészületek

Ma reggel G elment vérvételre, kíváncsiak voltunk hogy a konditerem megvonás és a sok vitamin, csodabogyó meghozta-e a várt a hatást.
Megjött az eredmény és nem felhőtlen a boldogságom...
FSH: 9,37 (legutóbb 10,7 volt,picit javult,de még mindig magas)
Tesztoszteron: 17,5 (márciusban 13,4 volt, sőt volt amikor 10 alá ment, szóval jippijáé, ez szép eredmény)
Ösztradiol: 203,7 * (igen, ez bazi magas lett, *-ot is kaptunk rá, 172-ig jó az érték, legutóbb 119-et mértek rá)

Szóval magas lett a női nemi hormon... de hogy a csudába? Ennek a DIM tablettának nem az a lényege hogy kipucolja a fölösleges ösztrogént a szervezetből? Erre most megduplázta??
Jó lenne érteni is ezekhez a dolgokhoz.
Ennyi infót sikerült összegugliznom magyarul:

A DIM az ösztrogén anyagcseréjét befolyásoló enzimek működésére van hatással. A tudományos kutatások kimutatták, hogy a diindolylmethane növeli a „jó” ösztrogén szintjét (2-hidroxi-ösztrogén), miközben csökkenti a „rossz” ösztrogénét (16- hidroxi-ösztrogén).

  • Elősegíti az egészséges tesztoszteronszint kialakulását.
  • Elősegíti az egészséges ösztrogén anyagcserét.
  • Elősegíti a zsírvesztést.
  • Jó hatással van a mell, a nyakszirt, a húgyutak és a prosztata szöveteinek egészségére.
Ezek szerint nálunk növelte a jó ösztrogén szintet és ne ijedjek meg? Vagy csak összegubancolt mindent? Jó lenne tudni hogy hogy állunk spermium szinten, de ez majd meglepi lesz a punkciókor. Nem hinném hogy addig elmegyünk spg-re. Mindenesetre száműztem a gyógyszeres ládikából a DIM-et.

Voltam ma a háziorvosnál, megcsináltuk az ekg-t. Azt mondta a dokinéni, hogy ő semmiképp sem ajánlja hogy elkezdjem csak úgy eszegetni a szteroidot, veszélyes lehet, eszembe ne jusson. Sőt, a terhességre nézve is veszélyes, ne akarjak gyereket és beteg babát minden áron. Hát *****, gondoltam magamba, akkor mondjak le az egészről? Nem könnyű jó döntést hozni.
Arra jutottam, puding leszek és nem habzsolom be a bogyót, max ha K doki bólint.
Közben próbálok Clexane-hoz jutni orvosi javaslatra, remélem sikerül még elintézni a konzi előtt valami szakorvosi ajánlást.
Pénteken megyek vv-re, tudjátok, az altatáshoz kell teljes vk stb.
Egyébként semmi érdekes nem történt, kimentünk az imént futni, de úgy telekajáltam magam előtte, hogy 7 kilinél feladtam :(

8 megjegyzés:

  1. Én nem értem miért akarsz "csak úgy" szteroidot szedni. Nekem a transzferek alkalmával volt előtte 1 nappal és talán 4 napig összesen ha jól emlékszem, de nem ennyire az elején és nem hosszú ideig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem "akarok" annyira. De emelkedett volt az Nk-m és arra szokta néhány doki bevetni. De pl. Krizsa azt mondta nem bizonyított hogy segít. Szóval egyenlőre nem erőltetem. Csak vmit illene változtatni és nem folyton a szerencsére bízni hogy sikerül-e.

      Törlés
    2. Persze értem de nem hallottam még hogy ennyire korán is adják. Sajna én sem tudom mi a recept a szerencsén kívül.
      Nekünk külföldön volt a lombikunk és ott nagyon arra mentek hogy ha az embrió egészséges akkor sikerülnie kell. Nekünk végül donor petesejt lett emiatt de én lényegesen idősebb vagyok/voltam mint te.
      De én a friss stimuban mindig jobban hiszek mint a sok fagyaszott embrióban, szerintem főleg a pénz miatt csinálják végig addig amíg van fagyaszott. Persze elméletileg megvan az esélye a legutolsó kis sérült embriónak is, de statisztikailag biztos nagyon kevés az esély.

      Törlés
    3. több lánynál olvastam hogy egy huzamosabb szteroid kezelés előzte meg a sikeres lombikot. Náluk immunológiai probléma volt a háttérben. Na de ki meri még ezt is bevállalni, hogy a véletlenre bízza beteg baba lesz-e belőle, vagy okoz-e az anyukának maradandó károsodást a sok szteroid. Most én is a friss stimuban bízok, meg abban hogy eltelt több mint 1 év az előző stimulálás óta és hátha a szervezetem picit embrióbefogadóbbá változott :)

      Törlés
  2. Szia Hunti, nem tudom, hogy csak én vagyok béna és nem látok email címet, mindenesetre megírnád hova írhatok? - köszönöm
    Egy hete kezdtem olvasni a blogod, és látom te is olvastad az enyémet ( Gólya Hozza ). Azóta ezt a blogod felfüggesztettem és egy újat kezdtem, de a lombikos történeteket továbbra is a lelkemen viselem.
    Drukkolok Nektek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Regina :) örülök hogy rám találtál. Nem figyeltem, hogy új blogot kezdtél, viszont olvastam a sikeres lombiksztoridat. Most már nyomon fogom követni jelenlegit is :)
      ide tudsz nekem írni ha szeretnél: acelgirl@gmail.com

      Törlés
  3. Még két nap, mindjárt eljön a te napod is!!! Kitartááás!!! :))) Siag

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :) remélem csupa jó hírekkel jövök majd és nem váratok meg senkit egy esetleges kései kezdéssel. De szerintem te már jócskán Lucázol mikor belecsapunk az egészbe.
      HOgy vagytok? Felkészültetek már a nagy napra? Majd el ne felejts szólni ha lehet gratulálni :)

      Törlés